בעלים של אתר אינטרנט? כיצד להימנע מתביעות צרכניות וייצוגיות – ריכזנו עבורכם מספר טיפים והמלצות לניהול אתר אינטרנט בצורה תקינה ויעילה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981.
- הודעת גילוי לאחר רכישה –
בעסקת מכר מרחוק, חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981, מחייב אתכם, בעלי האתרים, להציג בפני הצרכן פרטים מסוימים אודות עסקת הרכישה שבוצעה באתרכם, לכן אנו ממליצים לשלוח לצרכן, לאחר כל הזמנה שבוצעה באתר ועד לא יאוחר ממועד אספקת הטובין או השירותים שנרכשו, סיכום הזמנה מלא הכולל לכל הפחות את הפרטים הבאים –
1.1 פרטים אודות הרכישה –
פרטים מסוימים אודות העסקה שבוצעה באתרכם, בין היתר יש לציין בפני הצרכן –
• השם, מספר הזהות והכתובת של העוסק בארץ ובחוץ לארץ;
• התכונות העיקריות של המוצר או השירות;
• מחיר הנכס או השירות ותנאי התשלום החלים על העסקה;
• האופן שבו יכול הצרכן לממש את זכותו לבטל את העסקה;
• שם היצרן וארץ ייצור הנכס;
• מידע בדבר האחריות לנכס או לשירות;
• תנאים נוספים החלים על העסקה.- 1.2 דרכי ביטול עסקה –
פרטים מסוימים אודות דרכי ביטול העסקה שבוצעה באתרכם, בין היתר יש לציין בפני הצרכן –
• הדרכים למסירת הודעת ביטול;
• פרטי ההתקשרות הנוגעים לכל דרך ביטול;
• הפרטים שיש לכלול בהודעת ביטול.